søndag 11. juli 2010

One of a kind

Som flere av dere vet er jeg gift med en handy man; det er Arne som setter ideene mine ut i livet=)
Og nå har mannen i mitt liv gjort det igjen; han har trådt til og trukket om flere gamle stoler med melsekker! Se det fantastiske resultatet! Alt ligger nå ute for salg i nettbutikken www.landstil.com
Se og nyt! 2 gamle stoler som er malt opp og trukket om med gamle tyske melsekker, og det er brukt nagler ved alle kanter, samt et gammelt bord som hører til.
3 gamle biedemeyer stoler, malt opp og pusset og trukket om med linstoff. Det er brukt nagler ved alle kanter. Også her er det et gammet bord som hører til.

Må bare vise denne nyproduserte sjenken vi nettopp har fått inn! Her er det sjarm og sjel i massevis.



Og toppen på kransekaken er denne Biedemeyerstolen PÅ hjul som Arne ble ferdig med i dag! Her har han trukket om med linstoff og brukt blondebånd ved alle kanter. Et prakteksemplar, spør du meg=)
Er han ikke flink, mannen min?
Håper du blir inspirert!
Sommerklem Tone


6 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Du har vært heldig med ham!!
Stolene ble kjempeflotte! Likte melsekkstolene :-))
Gi ham litt kaffe og kake, for ham må du passe på :-))
Klem fra Liv

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydelege møblar♥
Du er heldig som har ein slik flink handyman ja☺

Klem M♥

My home is my Castle sa...

Kjempeflink den mannen din ;)
Såå stilig og flot allting ble !!

Ønsker deg og dine en fin uke ..
Blir det noe tur østover på dere eller ? Hadde vært så koselig å treffe dere igjen ;)
Kurt har ferie ut denne måneden..

Klem,Kari

Prinsessen paa erten sa...

Nyydelig, Tone :) :)

Wenche sa...

Wow.
de to stolene på første bilde:0
snadder!!!
Og,..mannen dein får full score fra meg;)
Ha en fin sommer videre.

Loppe sa...

WAUW
:o)