søndag 12. desember 2010

Julebord hos Landstil

I går hadde vi Julebord hos oss i Den Franske Landstil. Gullet Markus hjalp til med å pynte meg opp og fant den kule cowboyhatten til meg=)Det ble et annet antrekk jeg valgte til slutt=) Moi jentene med menn.

Kjell Ivar,Kjellaug,Anette & Linda. Kjellaug fikk Diplom som Årets Ansatt 2010 for sin KJEMPEINNSATS!!!

Et herlig ektepar; Kjell Rune & skjønne Wenche.
Wenche fikk diplom for en fantastisk serviceyting og for at hun oser av positivitet!=)


Søte Jorunn.




Dalig leder Vivian Eide i Landstil butikken på Amfi Madla=)












Linda & Anette






Kjellaug på Moi- Årets ansatt 2010!!!
En tittel hun kan bære med stolthet- makan til jente skal en lete lenge etter=)
Et arbeidsjern av de få og alltid like positiv!=)










To søte jenter; ekstrahjelpene Ingvild & Trine Lill.







Skjønne Hege og Vivian; Vivian fikk diplom får sin fantastiske innsats med Landstil butikken på Amfi Madla!!!











Og her er nesten alle Landstil jentene!=) Vi manglet Therese på Tananger,og ekstrahjelpene Bodil, Elin & Ulrikke fra Madla.










En flott gjeng; som jeg er KJEMPESTOLT AV!=)













Sjefen sjøl i midten med Vivian til venstre og Hege=)











Anette















Linda & Arne ( mannen min)
















Raderparet gjennom et langt liv; Tone + Arne

Etter middagen og dessær på hotellet på Moi gikk turen til Kjellaug og Leif sitt landsted på Eike utenfor Moi. Et fantastisk vertskap som ikke visste hva best de skulle gjøre for oss; og som likegodt tilbød overnatting til alle jentene som kom fra Amfi Madla butikken=) Skjønne folk=)
Leif har innredet bar uti et gammelt uthus på eiendommen; og her var det jukeboks og mange kule gamle ting hengt opp på veggene=)
Gamle snøsokker fra tider som har vært!

Et fantastisk hyggelig julebord; hvor vi koste oss herskapelig!!!
Det var godt å komme ut og bare slappe av litt=)
Jeg må si jeg er såå stolt over denne skjønne gjengen; håper vi får mange koselige stunder sammen i tiden som kommer=)
Klem Tone

1 kommentar:

My home is my Castle sa...

Dere er jammen litt av en gjeng :))

Skjønner godt dere hadde det moro..

Ønsker deg og dine en riktig God JUl Tone !
Juleklem fra Kari