tirsdag 21. august 2012

Så var det tilbake til hverdagen....

Da var det slutt på ferien og tilbake til hverdagen .Kan ikke skryte av det beste sommer været, men er det noe vi ikke kan styre så er det vel akkurat det.

Men vi må jo se det positive i det, og det er jo at vi har hatt ekstra god tid til å dulle og stelle hjemme  og flyttet på ting. Å ikke for å snakke om å finne plass til de nye "lopper" som jeg har funnet i Danmark, jeg er som en liten unge i en godtebutikk når jeg kommer over loppemarkeder...
Så det var rett før jeg måtte la mannen bli igjen,for jeg bare MÅTTE ha plass til en gammel bensintank.( Skal ta bilde av den så Dere får se den.)

Så den ekstra tiden som vi har hatt til å dulle og stelle i hjemmet, har jo også selfølgelig smittet over på butikken ... Vi har fått mange nye varer,som er helt fantastiske.DE FYKER UT AV BUTIKKEN.(Skal holde Dere oppdatert underveis).Her er noen bilder som Dere kan kose Dere med.

Stor" slutt på ferien "klem fra Landstil jentene på Madla






Ingen kommentarer: