torsdag 23. oktober 2014

News in our shop


God Torsdag folkens!

Snart er helga her igjen. Dagene bare flyr avgårde! Denne uka har har blitt brukt til husvask, fotografering av varer, pakking av varer da nyhetene flyr ut av nettbutikken, behandling hos osteopat og såklart på mine kjære "små" barn !
Ang osteopaten så må jeg virkelig anbefale dette til de av dere som går med smerter i kropp og hode. Jeg gikk med bl.a trykk i hodet i 2 år og verken kiropraktor eller fysio klarte å hjelpe. Etter ett par behandlinger hos osteopat var jeg helt fin! Så det kan virkelig anbefales!!!

Det er så mange lekre nyheter i butikken nå. Noen av mine absolutte favoritter er denne serien i frostet champagne. Dette er de lekreste lykter jeg noengang har sett og puta er bare heeelt fantastisk fiiiin!!!

Hva syntes du ? 

Du finner dette og mye mer her : www.landstil.com





Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gikk til Kiropraktor & fysioterapeut og det hjalp ikke over 2 år deretter fungerte osteopat behandling.... svært spesiellt da kirpraktor gjør mye av det samme og fysioen må jo ha hjulpet med noe. Sikker på at ikke du bare har endret noe i livet ditt da??

Landstil sa...

Hei Anonym :
Nei jeg har ikke endret noe i livet mitt. Jeg vet ikke hva slags kiropraktor du har gått til, men ingen av de jeg har gått til har gjort noe lignende som det osteopaten gjør. Jeg har slitt med migrene og nakke problemer siden 2002, og gått ukentlig til både kiropraktor og fysioterapeut. Ja , det hjalp der og da, men etter ett par dager var jeg like vond igjen. Dette medførte at jeg måtte gå flere ganger i uken og jeg ble rett og slett tømt for penger. Etter mange år sånn hadde jeg rett og slett ikke råd lenger pluss at det gjorde meg ikke frisk, så jeg måtte bare slutte. Etter en stund ( ett par år kanskje) traff jeg på ei venninne som fortalte at hun hadde gått på krykker i ett år pga bekkenløsning og hun hadde så gått til ostepaten, og etter noen behandlinger kunne hun kaste krykkene. Jeg selv gikk med konstant trykk i hodet i 2 år !!! og ingenting hjalp, så jeg gikk til han ostepaten og etter ca 2 -3 behandlinger var jeg helt fin ! Hele trykket var borte! Jeg har hatt masse problemer med nakke, rygg og bekken og han er den eneste som har klart å gjøre meg god ! Når jeg får vondt, tar jeg ett par behandlinger hos han og da kan jeg være god i lang lang tid, flere år, før jeg kanskje må ha en liten justering igjen! Og jeg har mange venner med lignende historier! Som ikke har blitt bedre av verken kiro eller fysio, men en osteopat har gjort de friske!