tirsdag 8. april 2008

Lenge siden..

Ja nå er det lenge siden jeg har fått oppdatert her på bloggen. Vi skal åpne butikk og dagene går i ett!!! Har så masse å gjøre, bygge, male, bestillet osv osv.. Det er nå 4 uken jeg tilbringer her på Moi hos mamma og pappa, og skal antagelig være her neste uke også.. Så det blir 5 uker hjemmenfra det! Det er lenge!!! Må si jeg begynner å savne mannen min. som har vært helgepappa de siste ukene nå stakkars! Men er egentlig litt greit for han og, så får han lest litt! Han studerer til å blir siv.ingeniør og har MASSE å gjøre! Men det skal bli godt å komme hjem til eget hus igjen!!!
Selv om det har vært MASSE jobbing, så har det og vært mange kosestunder for Markus og besteforeldre! Han er helt vill etter de, og øynene lyser opp bare han ser de! Er så herlig å se det fine forholdet de har! Hadde det ikke vært for at han enda ammer, så hadde han nok gladelig blitt igjen her han.. he he.. :)
Jeg hadde også et slikt forhold til min bestemor når jeg var liten. Bare jeg så henne kjøre forbi eller på butikken, så hylte jeg helt til hun kom og hentet meg :) Så jeg synes det er veldig koselig at Markus får et sånn forhold til mamma og pappa!

Ser at jeg har fått en utfordring om Best og Pest fra Tine, og lover å komme tilbake igjen med det!

Til da får dere ha en flott kveld og kose dere med disse små glimtene fra mammas hus :



Dette speilet synes jeg er så nydelig!! Har det selv på badet!


Nydelig krans på skoddene


Et glimt fra Peisen gjennom speilet

Lekker gammel lysekrone

14 kommentarer:

tinemor sa...

Der var du jo!
Lurte på om du hadde gitt opp blogglivet...... he,he
Skjønner du har mye å sette fingrene i om dagen. Bra du ikke har fritidsproblemer da du!
Artig med video-snutt på nettbutikken! Sa ikke så mye du da,men...
Ha en flott uke!

Drømmen om en eplehage sa...

Tusen takk for hyggelig komentar på bloggen min!

Så det er dere som driver butikken Landstil altså... Er innom siden flere ganger i uken og suger til meg av inspirasjon og vakre ting. :-)

Så flotte hagebilder du viste i forige innlegg. Har nesten 800kvm som skal bli hage her og det føles fryktelig uoverkommelig akkurat nå. Ett steg om gangen fører vel frem, men uff. Redd jeg ikke skal få det til.
Får se mer på dine bilder tror jeg ;)


Kos deg site dagene hos mor og far, slike stunder er for den stor minneboken.

Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Skal si dere har masse å holde på med om dagen da , så spennende !!
Jeg har selv to gutter en på 2 og en på 3 - så vet at dagene kan være hektiske ! Da er det godt å ha litt familie rundt seg!!!

Takk for den hyggelige kommentraen på siden min .

Lykke til videre jenter - klem fra meg :)

vosgesparis sa...

your store is a bit far for me ;) but pictures make me happy to Have a nice day!

vosgesparis sa...

hello again anette
It would be great if you put a link to my blog Thank you for asking ;)
So next time if you visit my city you have to visit the shop.. I will put up some more pictures by the end of the week, they are a bit much to put up all at once.. but I'm sure you will love the tiny upstairs department of it !
see you then
and thanks for your visit.
desiree

Photo-Me-Life sa...

Hei Hei, artig å komme over en ny bloggg:) Takk for hilsenen. Joda, blir bra her da alt kommer på plass, engang:)

De trekkene kjøpte jeg på www.laredoute.no, de sa dem gikk fri for de, men du kan jo høre. Dem var KANON fine. Nesten så jeg angrer litt her jeg sitter...Det er fra samme leverandør i frankrike jeg fikk alt til sengen i dag...som du ser på bildet

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan1 tar på med travle perioder i livet, men man får iallefall hjelp av lyset nå om dagen, åhh så det hjelper....selv om jeg egentlig er rammet av litt vårslapphet hehe
Speilet er et smykke! Har det selv jeg og gjett hvor jeg kjøpte det, fniiiis Må ha vært i fjor på denne tiden en av dere pakket det og sendte det rett inn i mitt hus,imponerende mye bobleplast og papp rundt det :o)
Ha en skjønn dag
Klem

VINTAGELINE sa...

Hei Tone og Anette.
Takk for hyggelig samtale.
Må nok komme å besøke butikken derer til sommeren.
Dere er så kjempeflinke.
Hjemmene deres ser så koselige ut, så jeg gleder meg til å få se flere bilder gjennom bloggen.

Klem Line
fredly-linemor.blogspot.com/

n o r d i n g å r d e n sa...

Aha, så det är ni som har butiken, så mycket vackert ni har, ljuvliga ting!! Mari.

Goa sa...

Hej!
Åh, så roligt att se dig igen..:)
Kul med butiken, hoppas det går bra allting!
När du pratar om relationen melllan din lille son och dina föräldrar, blir jag så glad! Det är verkligen ovärdeligt!

Underbara bilder från mitt favorit hem..*ler*

Ha en fortsatt fridfull fredag och en härlig helg!
Kraaaam...

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Travle dager til dere ser jeg!
Ville bare ønske deg og din mor ei god helg!!

VINTAGELINE sa...

Har akkurat sett videoen deres. Den var helt skjønn. Satt her bare og smilte for meg selv. Må nok se den en gang til med det samme.
Klem Line

La Famiglia sa...

Hei Tone og takk for kveldshilsen hos meg. Du har kanskje en annen mail, men siden jeg ikke har den så svarer jeg her. Jeg takker og bukker for invitasjon, men har planlagt en liten "pre-åpning" selv den dagen, med mine tidligere kollegaer, så det klaffet jo dårlig da! hadde hatt veldig lyst å komme, og sett den virkelige franske landstilen, som ligger langt unna det som finnes i min butikk! (: Men vi må jo få til å treffes en søndag, enten her eller hos deg. Jeg skal også ha søndagsåpent, det er jo den dagen det ER folk i gata her..hehe
Ha en finfin dag, og masse lykke til med åpningen, det blir helt sikkert en kjempesuksess. (:

hannemor sa...

ojsann, jeg var visst ikke innlogget som hannemor i kommentaren over, men den var fra meg altså! (: