tirsdag 13. oktober 2009

Antrekk nr 2..

Ja her er antrekk nr 2 av mine innkjøp :)
Dette er et litt sånn "slakke" antrekk som er veldig mykt og behagelig, men samtidig pent :) Buksa er cordfløyel og litt løs i fasongen, suuper behagelig! genseren myk og god, den lilla toppen er strikket og vesten er i ull. Super comfy plagg! Alt er fra Noa Noa!
( De søte og super gode tøflene er og nye )

Mannen likte dette antrekket veldig godt, tror det er fordi jeg ser litt mer "konete" ut i dette enn i mine andre antrekk. Og da får han en følelse av å ha ei skikkelig husmor som kone, he he he, noe han sikkert drømmer litt om da jeg ABSOLUTT ikke er det i virkeligheten..ha ha ha... Her i huset er det nemlig han som må lage ALL mat! Jeg kan INGENTING på kjøkkenet altså!!!

Men til gjengjeld så er det jeg som gjøre ALT avhusarbeid altså :) Så han lider absolutt INGEN nød!



Siden vi nå er i FULL gang med å pakke ut juleting i butikken så må jeg nesten slenge med et bilde av julepynt og da.. he he.. Det er sååå mye fint!!! Butikken er FULLSTENDIG kaos, esker overalt, varer overalt, og vi løper som noen galne og rydde og styler... SUPER gøy! Jeg elsker virkelig jobben min altså!



Søt julepynt...
(by the way, sjekk lysestaken i bakgrunnen her, femarmet lysestake i fattigmannsølv! Til å dø for!!!)

Nå er jeg virkelig i julemodus altså, og kan nesten ikke skjønne at vi bare er i Oktober! Sånn går det når en driver butikk og må ligge litt før i tid... I morgen skal vi 5 stk ned i butikken og fortsette å pakke ut og rydde og style.. Det er MASSE igjen å gjøre før Fredag, og i tillegg må vi få ordnet i huset her og! Så det blir en travel uke, men såå gøy! Jeg elsker å ha det travelt jeg... må ha noe å gjøre hele tiden, hvis ikke så kjeder jeg meg såå!
Anyways,
Dere kan bare glede dere jenter! Det er såå mange flotte varer, både julevarer og andre varer, som ligger her på pcène våre og bare venter på å bli lagt ut! Nyydelige ting.. har lyst å ta med meg alt sammen hjem... he he he..
Nei, nå må mor i seng, har unger som skal opp i morgen!
natta alle sammen!
klem Anette

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Antrekket ditt var fint det... skjønner godt at mannen likte det..

Så spennende tid dere har med alle nye flotte varene som kommer inn...
Ha en fin dag...
Klem Kerstin

My home is my Castle sa...

Nydelige klær, men så er jo du fin i alt ;)
Nå gleder jeg meg enda mere til fredag :)
Ser dere da :))

Klem,Kari

Monica sa...

antrekket var lekekrt, mange fine antrekk dere har fått i butikken i det siste:) Jeg håper jeg får tid til å komme innom på fredag det tror jeg blir en opplvelse uten like:) Elsket den trommen til å ha på juletreet jeg:) God klem fra Monica

Anne sa...

Å, gler meg sånn til julevarene!
Kjempefine klede:)
Ha ein herleg dag!

Hanna sa...

fint!
Ha en bra kväll!
Hanna

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Kjempe-fint antrekk!!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!!

Klem Anette:)