lørdag 10. april 2010

Messeinnlegg nr 1

Her kommer første innlegg fra messeturen vår i forbindelse med Hagemessen i Lillestrøm. Det har vært tøffe dager med mye hardt arbeid, Men heldigvis har vi fått med oss fire helt fantastiske jenter; Sølvi, Stine,Solveig og Helen som vi ikke hadde klart oss uten! De har bare vært superdyktige og har hjulpet både med utpakkingen og stylingen. Godt jobbet jenter!!!
Under kommer et bilderas fra dagene før messen. Stine har en fantastisk blogg som du bare burde besøke; stinesblogspot.com Her har tingene begynt å ta frm. Men sjekk ut bildene under for å se hvordan det så ut da vi kom hit! Ikke rare greiene=)

Esker i haugevis; Arne pakker ut; hjelp, tar det aldri slutt=)

Stine,Sølvi,Solveig og Tone i full utpakking.

Paller og esker i bøtter og spann=)


Her har Arne begynt å tatt opp veggene som han hadde laget på forhånd. Den hvitmalte veggpanelen med gamle franske vinduer i Landstils varemerke i butikkene våre; og måtte selvsagt bygges også her på hagemessen=)



Paller på paller med varer! Vi fikk alt kjørt med trailer fra Moi.


Hm; kan det bli butikk av dette da?



Slik så det ut da vi kom!!! Et tomt gulv uten vegger! Ikke mye å gripe fatt i=)


Åpningen i dag fredag var en megasuksee!!! Det kommer flere praktfulle bilder i morgen lørdag; så bare gled deg! Tilbakemeldingene fra publikum og arrangør har vært overveldene; hagemessens vakreste stand; er tilbakemeldingen vi har fått=)
Vi takker og bukker og håper du stikker innom hagemessen i løpet av helgen!!! Jeg har truffet så mange bekjente; men mere om det i morgendagens innlegg=)
Klem fra Tone







4 kommentarer:

-monica- sa...

Jeg håper dere får ei knallhelg og ser for meg lekreste stand med så mange dyktige mennesker som dere er der.

Gleder meg til flere bilder og er følger på stine sin blogg, skulle så gjerne vært der, men koser meg med bildene fra dere, uansett.

Ha en fin lørdag.

-monica-

Behindabluedoor sa...

Hei. Ser jo ut til at dere har det greit. Lykke til med salget ;)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg skrev inn på dataen på messa at Landstil og oldemorshage var de fineste, og det som gjorde turen til Lillestrøm verdt reisen (+ maten på Bondens marked på villmarksmessa). Jeg har aldri vært på hagemessa før, og det var morsomt!!!! Klemz PS Skal hilse fra Gubben Hilsen Grethe K. Gundersen

Emmas utsikt sa...

Tusen takk for billetter og en hyggelig prat idag. Nydelig butikk dere har! Jeg har skrevet et litet innlegg om dere.

http://emmasutsikt.blogspot.com/2010/04/tack-landstil.html

Lykke til med søndagen!