søndag 6. juni 2010

Bilder fra butikken på Moi

Mange av dere har etterlyst bilder fra den populære butikken vår på Moi! Den folk valfarter fra hele landet for å se og oppleve!
Her kommer noen bilder=) Kos deg!








































































































Butikken på Moi er på hele 250 kvaderat; så den fyller en del=) Her kan du gå å kose deg og suge til deg detaljene! Vi har innredet i romsoner, og vårt mål er at det skal være en opplevelse for deg å komme hit! Dette gjelder selvsagt alle våre butikker! Og i neste uke vil du finne et innlegg med bilder fra butikken vår på Amfi Madla=) Tilbakemeldingene fra kundene våre i den nye butikken på Madla har vært overveldene!!! Og vi bøyer oss i støvet og takker for alle de koselige tilbakemeldingene! Hver butikk skal være unik; med en salig blanding av nytt og gammelt! Gamle franske herligheter blandet med nytt dansk, svensk, belgisk og fransk nyprodusert design. Så får du interiør på sitt beste!!!
Og selvfølgelig med en betjening som også byr på sitt beste!
Som en av de faste stamkundene fra Sandnes sa til meg i butikken på Moi i går-" Jeg simpethen bare elsker å komme hit for å shoppe. Her blir jeg sett og jeg går ut med en god opplevelse."-
Ha en strålende sommerdag!
Sommerklem fra Tone & Anette














4 kommentarer:

Smykkas sa...

Jeg lurer på om jeg skal ordne med et solid banklån og så komme for å gå riktig bananas hos dere.

All mulig ros til dere for innsats og kreativitet.

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å eg har so lyst å besøke butikken dåkas!! Nydeleg er den!!☺

Klem M♥

Anonym sa...

For en herrrlig butikk med masse lekkert. :))))

Sivs verden sa...

Kjempefin butikk som jeg gjerne sku ha vært å besøkt!!:) Men det er for langt unna:(
Spørst om vi ikke må ta ferien dit et år;)