tirsdag 7. januar 2014

Litt fra vår jul

Da var hverdagen her igjen. Det har vært en lang ferie, og det var vanskelig for barna og begynne på skole og barnehage igjen ;) Det tar litt tid og komme inn i rutiner igjen etter en så lang ferie.  Vi har kost oss masse i jula! Vi hadde 20 personer her på julaften, og det gikk veldig bra!  Ble mye folk, mye pakker og mye mat :) Dagene etter ble brukt på familie og avslapping og kos med de små. Det er vel det som er det beste med jula, er det ikke.  Jeg ble såklart syk i ferien, og har vært skikkelig dårlig, så det har blitt endel sofaslækking på meg, men har kost meg med barna innimellom slagene ;) Nå er jeg på bedringens vei iallefall!  Ungene var såå skuffet over at det ikke var snø i år, og det skjønner jeg godt! Det blir liksom ikke det samme uten! Men vi har kost oss så gost vi kan uten ;)
Håper dere alle har hatt en strålende jul og kost dere med familien! Her kommer litt bilder fra vårt julehjem og vår jul!


































Ha en strålende dag alle sammen, og husk og kikk innom nettbutikken www.landstil.com for mange gode kupp nå ;)

Klem Anette

Ingen kommentarer: