mandag 19. oktober 2009

Julen hos Landstil, del 2

Da kommer del 2 fra fredagen hos oss. Som sagt ble vi overveldet over hvor mange som kom! Og det var så koslig å treffe alle sammen! Jeg var så heldig å endelig få treffe Kari, fra bloggen My home is my castle. Mamma har truffet henne tidligere, men ikke jeg! Og hun var bare såå koselig og søt! Hun hadde med seg datteren, søsteren og tantebarnet. Kjempe koselig at de kom helt fra Kristiansand!!! Og Grethe da, som tok med seg mannen sin og kom helt fra Moss, så gøy!



Her er litt av folkene..
Parkering oppover hele veiene... :)

Jorunn som sang for oss.. nydelig!







Badet .


Kjøkkenet



Spisestuen


Soverom











Loftstuen

Den sofaen er en biedemyersofa som egentlig var i brunt skinn, men er blitt malt hvit!


Lykter og lysranke setter stemningen

Tommy sitt rom


Butikken


Masse folk


Juletreet er pyntet og gaver pakket inn












Disse små lyktene er bare såå fine! De er mer lilla enn på bildet..



Litt av røykegjengen :)

Oppvisning av tøyet. Topp fra Saint Tropez

Lekker topp fra S.T og deilig skjerf

Denne toppen fra S.T er bare såå nydelig!! Og riktig lekkert blir det med vesten over!

Kjempe tøff topp/kjole fra CO2 Paris ( Tøyet Vår Staude brukte på Frokosttv)


Lekker topp/Tunika med tøff vest
RÅ lekker kåpe!!!

Lekker topp/Tunika fra CO2 Paris


Søte Heidi og Pia som viste tøyet!

Mamma med Grethe og mannen som kom HELT fra Moss!!!


Mamma og meg med søte Kari fra bloggen My home is my castle





Er ikke mangel på skilter hos oss nei :)




Da har dere fått et lite innblikk i hvordan kvelden vår var! Vi hadde det såå koselig og gleder oss allerede til neste kundekveld. Det er noe spesielt med å kunne møte kundene sine og bli kjent med dem!
I dag skal jeg og mamma ned i butikken og fikse litt, det forsvant så mange varer på fredag og ellers i helgen at vi må fylle på og style litt.
Men aller først skal jeg en tur innom bloggverdenen og se hva dere søte bloggere har funnet på i det siste. Har ikke fått oppdatert meg så mye den siste uken.
Ha en flott dag jenter!
Klem fra oss

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Meg igjen ;)
Helt nydelige bilder igjen...:))

vil bare få ønske dere en fin dag. Skjønner godt det ble tomt i hyllene etter fredagen ;)
Jeg "lånte" ett bilde fra bloggen deres. det med oss 3 på. Håper det er greit ??
Hils alle :)
Klem fra meg

Stine sa...

Oioioi! Her var det mye lekkert å se på, og jeg kom i skikkelig julestemning :)

Stine

Lille Lavendel... sa...

Hva kan jeg si...SUKK!
Nydelig hus og en butikk med noe for enhver!

meaningmoon sa...

Sååå gøy det såg ut! Skulle jeg ønske jeg var der, så nydelig hus og mange flotte møbler og ting, mektig imponert jeg:)
Må nok snart ta meg en tur til Moi;)
Ha en trivelig uke!

LIVS LYST sa...

Hei!

Så gøy å se dette da! Jeg er desverre ikke ofte forbi på deres kanter, men når jeg er, stopper jeg innom! Senest i sommer ;O)

Og dere har en nydelig inspirerende butikk!! Dere er rett og slett litt forbilder på at det går an å drive en butikk på den måten dere gjør. Helt genialt rett ved veien alle bruker for å komme til vestlandet.
Jeg har henvist til dere som et godt eksempel på beliggenhet mange ganger når vi har pratet om slikt.

Håper jeg skal forbi igjen om ikke alt for lenge, da kommer jeg innom! ;O)

Hilsen Liv

Grip dagen sa...

Skulle ønske jeg kunne vært med!
Var med på juleåpningen for et par år siden. Men da hadde dere jo butikken i selve huset.
Jeg har ikke sett huset etter at de pusset det opp. Det står høyt på ønskeliste mi!!!

Men butikken har jeg besøkt maaange ganger. Turen fra Ålgård til Moi går raskt når en har gode venninner med seg i bilen.
Ellers er det jo greitt å titte innom på vei til/fra ferie...

Dere er helt supre til å pynte på en kreativ og inspirerende måte.
En blir jo helt yr og gira på jul når en ser slikt!
Nå er ikke jeg vanskelig å få i julestemning da... Har jobbet med Jul i Skulehuset et par måneder nå.

Heisann, hoppsann, fallerallera...
Stor julehilsen Marit

Ingunn sa...

Fantastiske bilder. Jeg ble helt stum her jeg sitter og kikker.

Ha en fin-fin uke.

Klem Ingunn

hjem hos linda sa...

ÅÅÅÅ her skulle jeg og ha vært ser jeg...koselig at sååå mange kom....Ser ut til at dere har en fantastisk butikk.....Kos dere videre med salget...Klæm Linda