lørdag 10. oktober 2009

Oi oi oi.. Lekre topper kommet inn i butikken!

Hei hei alle sammen!

Nå har vi kommet oss til Moi og der fikk jeg meg en overraskelse, Mere tøy fra st.tropez har kommet! Lekre og delikate topper og tunikaer... Nyyydelig!!!

Jeg lovet jo å vise frem tøyet jeg har shoppet.. Så her kommer det første antrekket :

Kjole fra Odd molly og ny bukse!





Et lite bilde av min store prins som skal i bursdag!
Og her kommer godsakene vi har fått inn nå! Såå nydelige og deilige plagg!
Dissa har allerede flyttet inn i mitt klesskap... :)

Topp 449,-




Topp 499,-






Tunika 799,-



Lekkert ikke sant!
De kommer og i flere farger.. Alt vil bli lagt ut på nettsiden snart!!
Bare gled dere!

Klem Anette

2 kommentarer:

Janne sa...

Neimen heisann Tone:)

Utolig flott den siste toppen i gamel rosa.. den var rett og slett lekker.. Grunnet til at jeg skriver Tone er fordi jeg har snakket med deg tidliger.. Presenterte Plenti(netthandel)
for en stund siden.. Leste innlegget der de viste det vakre hjemmet til Anette.. Jeg tar av meg hatten for dere.. utrolig mye lekkert:)

Lagt dere til i blogglisten min, stikker innom bloggen deres igjen,,

Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld:O)

K-J

Anne sa...

Å, så flotte klede! Nydelege varer de har fått inn no:)
Ha ei herleg helg!