lørdag 2. januar 2010

10 års jubileum for meg og mannen..

I dag er det 10 år siden jeg og mannen ble sammen.. Tiden har gått utrolig fort, og mye har skjedd.

Han er snart ferdig med masteren sin, jeg har vært med å starte firma, vi har kjøpt hus og pusset det opp og vi har fått to nydelige barn sammen!!! Og enda har vi såå masse å se frem til!!!


I dag våknet jeg til frokost på sengen, omelett og bacon, min favoritt!!! Og en nydelig gave, 2 stk av disse:

Jeg er sååå glad!!! Har ønsket meg en slik lenge, og nå får jeg snart 2!!!!! Eneste jeg er usikker på er om jeg skal ha denne fargen eller rosa???? Hva synes dere. Rosa er jo såå søt, men kjipt om en blir lei av den da....

Han fikk guttetur til england for å se fotballkamp av meg. Så nå gleder han seg til å reise :)

Klem fra ei superglad Anette

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer så mye.. Mannen og jeg har også 10 års jubileum i år, men det er etter sommern! Må nok spare til en fotball tur jeg og!!

Synes du skal ta den blanke sorten jeg for den blir du ikke lei!!

Klme klem

hjem hos linda sa...

Gratulerer med 10 flotte år sammen med mannen din!!!
Godt å høre at dere koser dere.
Og flott gave du fikk,de er jo kjempe fiiiiine..Jeg tror nok de er mye mere tidløs og du vil ikke bli så lei de blanke....
jeg og ønsker meg de blanke...
Gleder meg til å følge deg videre i 2010.
Klæm Linda

Skogland sa...

Gratulerer så mye med jubileum! Det skjer mye på 10år ja... :) Jeg ville også valgt de blanke. De er jo mer tidløse på en måte. Passer til "alt".
Klem fra Fru K

Behindabluedoor sa...

Hei Anette. Gratulerer så mye med 10 år`s jubileum og Godt Nytt År. Gleder meg til å bli kjent med dere i året som kommer =))) Klem

Arbeidshuset - Stine sa...

Hei! :)
Så heldig du er! Og han også! :)

Gratulerer så masse med jubilem!

Klem Stine