mandag 6. februar 2012

Inspirasjon fra Landstil jentene på Amfi Madla:)

Nytt liv til gammel stol:)
Etter
Før
Da var vinteren i gang for fullt.
Nå er det tid for skikkelig innekos,og hva er vel mer spennende en å handle nytt interiør og ommøbelere litt hjemme?Kanskje du kan pusse opp ett gammelt møbel? Det er mye spennende du kan finne på. Jeg personelig var på jobb en dag og skulle kaste søppel,da fant jeg en gammel stol som noen hadde kastet i en container. Jeg tok den med meg, ga den 2 strøk med hvit maling,tok en nesten tørr børste med lys grå maling og bare børstet forsiktig over,så strøk jeg på en wall-stickers...Å se så flott den ble!!!!!
Så nå har vi en flott stol til å sitte på når vi trenger en liten pause fra all oppakking av varer som snart annkommer butikken vår på Madla og innimellom koselig besøk av våre kjære kunder. Vi stor gleder oss til alle de nye varene som kommer denne uken,og anbefaler alle til å komme innom en tur.Kanskje du får den inspirasjonen du trenger...Vi skal ihvertfall gjøre vårt beste for at du skal få en hyggelig opplevelse hos oss.
Klem fra Madla jentene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe stilig! Kjekt å sjå blogg innlegg frå Madla:) Gler meg til å følga med videre!! Silvia

Marits Hverdagsgleder sa...

Oj, den stolen var jo bare blitt rålekker! Utrolig hva man kan gjøre med litt maling og en wallsticker :)
Klem
ps.har en Give Away på bloggen min

Landstil sa...

Koselig at dere liker at jentene på Madla nå også kommer til å blogge fast=) Det er jo viktig at dere får et innblikk i fra begge butikkene, ikke bare den på Moi som tar mye av oppmerksomheten=)
Og så koselig med ny daglig leder der; Åse Karin gjør en KJEMPEJOBB og dere må bare innom og hilse på denne herlige jenten vår=)
Klem Tone