torsdag 29. mai 2008

Et lite glimt av mammas hage..

Her er et lite glimt fra mammas hage.. Prøvde å laste opp flere, men det klikket hele tiden.. Så da får dere klare dere med dette.. :)
Eiendommen og huset er jo veldig gammelt, så de har massæ trer og busker, gjengrodde og koselige plasser. Elsker denne eiendommen! Skulle så inderlig ønske jeg hadde en så stor og grodd hage! Hater å vente på at ting skal vokse seg store, mens her er alt av busker og trær svære og fine! Det er bare småtingene som må på plass her!
Og så er det så deilig med den store eiendommen og de store trørne og buskene, for selv om det er i et byggefelt, så er en så skjermet fra omverdenen.. Herlig :)

Spiseplassen på plenen..


Ved inngangspartiet


To gamle koselige solsenger...


En bortgjemt benk i hagen..
Også må jeg jo fortelle : En søndag for ett par uker siden så sto jeg i butikken, Markus var der for han hadde nettop stått opp fra middagsluren sin, så vi ventet på at pappa skulle komme å hente han. Selvfølgelig kom det endel folk akkurat da og jeg var litt småstressa med en halvvåken unge der.. he he.. Plutselig står det ei søt, lita jente forann meg og sier " Hei, Det er jeg som er Anniche".. Anniche,?? tenker jeg.. Åja, Fra Annas rom.. Det var jo såå koselig!!! Hun var virkelig ei alletiders jente som det var kjempe koselig å treffe! Heldigvis kom mamma og ned akkurat da, så hun fikk også treffe Anniche. Og hun er også helt enig med meg : Anniche er ei kjempe jente! Etter en stund klarte mannen hennes å dra henne ut og videre med på turen, men ikke før vi fikk tlf nummeret hennes og avtalt at vi skulle komme bortover på besøk.Vi gleder oss så til å reise bort å besøke henne på det gode sørland og ta oss en lang og god prat sammen!
Sånn, da blir det ikke flere innlegg fra meg i dag :)
Ha en strålende torsdag jenter!!!
Klem Anette

8 kommentarer:

Bente sa...

Hei:)

Så gøy at det går så fint med butikken:) Det var jo lurt å legge den langs veien , så flere kan oppdage den også...

Ja,en sånn hage har jeg og lyst på,sååå koselig da...

Kan tenke meg at Anniche var koselig,har litt kontakt med henne på denne bloggen,og butikken ser jo så koselig ut..må nok en tur både øst og vest...ei venninne holder på med eksamen nå,og når hun er ferdig ,går turen til Moi!!! Vi måtte jo ha noe å glede oss til:)

Ha det skjønt,og husk å ta vare på dere selv oppi all jobbingen:)

Klem fra Bente:)

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Så nydelig hage..
Ja Anniche er bare såå kjekk, hjelpsom og snill!
Kjent henne siden jeg var lita jente!!
Skal prøve å komme innom dere jeg også!! Men når... Det var det!
Ha en nydelig helg til deg og din mor!!

hannemor sa...

Så nyyydelig hage!! Tror jeg stenger butikken, tar med meg en god bok, en flaske hvitvin og legger meg i den stolen der resten av helgen..hehe

Ha en super helg på Moi..her blir det mye jobbing, er aktivitetsdag i gamle stavanger på søndag, og tror det blir myyy folk. Har åpent 11-17 den dagen!

Vi snakkes...klem fra Hanne

tinemor sa...

Så hærlig med slike hager.
Kan liksom gjemme seg bort litt!
Kommer en tur jeg... ;-)
Ha en riktig god helg!
Ps! Og ikke slit deg helt ut da.

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Ja jeg vokste opp som nabo til pappa hennes!! Så vi møttes endel som barn og i ungdomstiden! Hun er hjelpsom og sjenerøs!!
Men.... Vi skal til egersund og til Anniche i sommer, hvor blir dere i forhold. Jeg er nemlig ikke så flink i geografi..hi hi!
Ha en nydelig søndag i den nydligste have!

Morfar sa...

Det ligger en udfordring til deg inne hos meg! ;-)

My lovely cottage sa...

now who has a lovely house??? These pictures are gorgeous, is it your garden? I also love the garden furniture (we need new ones) really stunning. and yes the main picture on the blog is our house thanks so much for your kind words.
take care. yvonne

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig koselig hage, denne hagen kunne nok jeg gjerne også ønsket meg:=)
Dere har så utrolig mye fint i nett butikken deres:=)

Ha en fin kveld.