onsdag 28. mai 2008

sommer og sol ..







Vi har hatt et fantastisk vær den siste måneden.. sol og varme neste hver dag!!! SÅ herlig! Alt blir så mye lettere når det er sol.. Det er så deilig å våkne opp, kikke ut av vinduet, høre fuglekvittere og se solen skinne. En ser mulighetene i dagen mye bedre, og får mer energi! Det er så deilig!
I går var en skikkelig herlig dag! Kjell Ivar kom ned til oss på Moi, og gjensyns gleden mellom far og sønn var stor! ( jada, litt fra meg og da :) he he)
Hele familien satte seg ut i solen og grillet masse god mat, slappet av og koste oss, og lekte masse med Markus gullet! Og hva er vel mer sommer enn dette :

Barn i shorts og sandaler som løper rundt på plenen og leker..
Tøffen har fått MASSE nytt tøy av pappan som har vært i USA
Noen som er glad for å se hverandre igjen ja :)

Apropos Kjell Ivar sin USA tur: Han og svigerfar dro til USA ei uke for å se på hus. I "fritiden" løp de rundt som galne og shoppet.. he he.. Kjell Ivar var såååå flink og handlet masse tøy til meg, Markus, mamma, pappa, og Tommy. Han handlet masse scrappeting til meg, masse Juicy Couture tøy til meg, Banana republikk tøy og Abercrombie & Fitch tøy! Han var så flink, og alt han kjøpte passet meg! Tenk det da dere, være på ferie og løpe rundt å kjøpe tøy til kona si.. Det er snill og flink mann det! Er såå stolt av han! Han er jo såå god!

Nei, må stikke nå. Men kommer innom igjen med et innlegg med bilder fra mammas hage enten senere eller i morgen!

Snakkes jenter!

Klem

1 kommentar:

tinemor sa...

Det må jeg si, det er ikke mange mannfolk av det slaget!
Hold godt fast i ham du, og stell pent med ham. -Kjempekjekk er han å ;-)