onsdag 30. september 2009

Høsten er virkelig kommet..

Ja nå har virkelig høsten kommet for fullt! I dag har det vært skikkelig kaldt her på Moi, isende vind og en kan nesten lukte vinteren i luften.. Elsker den lukten, men kulden kunne jeg klart meg uten... :)

Vi var og så på broren min som spilte sin siste fotballkamp for sesongen, de vant 3-2, wuhuu! Men herlighet så kaldt det var å stå der ute... Hendene brant av kulde og tårene rant av vinden... Ja ja, det er jo ikke noe vi kan gjøre med det, årstidene går sin gang og vi må bare gjøre det beste ut av det! I morgen tenkte jeg at jeg og Markus skulle kose oss med å lage amerikansk eplepai! Så en blogger som la ut oppskriften, og det så sååå godt ut! Så hvis vi lykkes med den så blir det kos med varm eplepai og is i morgen ettermiddag..nam nam.. Dere skal selvfølgelig få se resultatet!

I mens kan dere kose dere med litt bilder fra mammas sjenk i stuen! Den er bare såå nydelig!





Gamle Jesus figurer er så nydelig og stemningskapende!




Måtte kjøpe inn litt blomster til helgen og bursdagselskapet. Selv om høsten er her, så er roser enda mine favoritter!


En bunke med gamle bøker og bibler fra gården her bundet sammen med bånd og stæsj..nydelig!
Klem Anette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Høst er herlig!
Nå er vi så heldige
å ha høstferie med barna,
nytes til det fulle!

Fin blogg, kommmer
gjerne igjen!

Ha en deilig onsdag :)

Mitt hvite hus sa...

Vakre bilder fra din mor sin skjenk.. dette kan dere begge to...
Håper du får noen fin høstdager...
Klem kerstin

My home is my Castle sa...

Herlige bilder....
Ja nå er det kaldt og hustrig, men jeg har masse prosjekter på gang, så det er bare å brette opp armene å sette igang ;)

Jeg har nettopp lest TS-avisen og så den flotte reklamen på fliser fra huset på Moi :) Superlekre fliser !!!
Og nyydelige bilder som alltid fra dere :))

Ha en fin dag og koos dere :)
Klem,Kari

Anne sa...

Nydelege bøker på det nedste biletet:) Veldig flotte detaljar hos dykk!
Ha ein fin kveld!

vosgesparis sa...

Hey ;)
Thanks for visiting and you comment... I like you Plato phrase, it is very true if you think about it!