mandag 21. september 2009

Litt nytt fra butikken..

Nyhetene strømmer inn i butikken hver uke nå, og det bugner over av vakre ting!

Noe vi har tatt inn nå er dette vakre seviset fra Udesen:


Brødboks


Eggekopp

Salt og pepper


Tøffe bokser fra Nomi

Bokser fra Nomi


Nytt tøy og smykker

Nytt tøy og smykker

Råtøffe vester

Lekre øredobber

Masse lekre ting


Vi har satt opp en hel utstillingsvegg til tøy og smykker..

Det er såå mye lekkert! Denne sorte kjolen hadde Vår Staude på seg på God Morgen Norge på Tirsdag :)


Flotte ting! Såper, vesker,puter,tøy, smykker..

Lekre pledd og puter..
Lekre ting!

Tøyet er lekkert og ikke så verst i pris heller!


Smykkene er såå lekre!

Litt fra veggen...


Butikken er stadig i forandring og det kommer nyheter hver uke.. I tillegg skal vi utvide butikken med ca 100 kvm til i okt.. Så dette blir en spennende høst/vinter for oss!
Gled dere!
Klemmer fra Anette & Tone

6 kommentarer:

frøken olsens drømmer sa...

Hei på dere,tenkte bare å gi en liten hilsen ;))
vi har jo så mange av de samme leverandørene ;)) jeg har en liten butikk i arendal med navn frøken olsen,driver ikke med nettbutikk men har da min egen blogg ;)
Er ofte innom siden deres,dere er så flinke så,særlig å markedsføre dere:)
Ønsker dere virkelig en god salgs høst
klemmer fra meg her i sør

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Jeg gleder meg veldig til klærne kommer for det er det manko på i fylket. Det kommer til å bli så bra:)Klem fra Elin:)

Anonym sa...

Hei hei på dere. Her var det masse fint og veldig mange fristelser. Falt spesielt for boksene fra Nomi. Ønsker dere en flott uke. Hilsen fra regntunge trøndelag

Mitt hvite hus sa...

Så mye lekkert dere har fått inn... en herlig tid høsten når man jobber med butikk... når alle de nye varene kommer inn


Ønsker dere en fin dag... her i bergen er det skikkelig høstvær i dag...
Klem Kerstin

Anne sa...

Det serviset var kjempefint! Skulle ynskje eg budde lenger sør, slik at eg kunne besøkt butikken dykkars!
Ha ein fin dag:)

Maria sa...

Hei! Er det mulig å få tak i denne brødboksen nå? Isåfall ønsker jeg å bestille den! :)