søndag 9. mai 2010

Hageinspirasjon!

I dag har Markus og meg jobbet i hagen! Vi har kjøpt inn sommerplanter og Markus har vannet og kjørt på jord=) Så mye god hjelp i den gutten!
Han er den store velsignelsen i livet mitt og jeg er så glad for hver ny dag vi har sammen=) suger til meg hvert eneste minutt og selv om jeg er B eller C menneske, kan jeg ikke la være å bli i godt humør når Markus står ved enden av sengen min, altfor tidlig, og forteller at nå må jeg stå opp=) Det er sol ute og ikke mørkt lenger=) Har fått pyntet porchen min for sommeren! Elsker altanen, den bruker vi mye=)
Hengeplante.... bare så skjønn.
Nye liftgardiner i de franske vinduene på altanen.

Sjekk ut de flotte plantepinnene; kopi av de gamle franske. Elsker dem=)
Disse plantepinnene fra Jeanne dÀrc Living ser du ofte i franske hager.
Den gamle franske stigen, brukt til drueplukking, er nå pyntet og klar for sommeren.
Vakre blomster.
Og blomsterurner i fleng.

Var også innom butikken på Moi en liten stund. Herlig sommerstemning rådet der=)

Dette tøffe zinkbadekaret fra Chic Antique bare måtte bli med meg hjem i dag! Tenk så herlig å fylle opp med vann og bruke som badestamp for Markus og Lucas. Herlig!
Klem Tone











11 kommentarer:

Anneli sa...

Nydelige bilder <3
Kos dere så mye i hagen :)
Klem fra Anneli <3

Unknown sa...

Så herlig å lese!.) *smiler* Alltid kos å bli vekket om morgenen med sånne ord!:)
Nydelige bilder og herlig inspirasjon!♥
Ønsker en flott ny uke!
Håer en dag å få kommet meg innom en av butikkene deres!:)

♥Klem Anki

My home is my Castle sa...

Så nydelig du har pyntet... !!
jeg må komme meg ut å få handlet inn blomster jeg og :)
ja barnebarn er en velsignelse :) Vi har hatt 2 små prinsesser her i helgen og har stooor kost oss :))
Slitne ja, men det veier opp for alt vi får med oss :))

Ønsker deg og dine en fiin uke :)
Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Hei igjen..
Jeg må vente litt med den tunikaen, selv om jeg synes den er kjempelekker :))har blitt litt mye shopping i det siste ;)
Men veldig koselig at du tenkte på meg.. Setter stoor pris på det ;)

Nå er det natta her :)
Klem igjen

My home is my Castle sa...

Hei igjen..
Jeg må vente litt med den tunikaen, selv om jeg synes den er kjempelekker :))har blitt litt mye shopping i det siste ;)
Men veldig koselig at du tenkte på meg.. Setter stoor pris på det ;)

Nå er det natta her :)
Klem igjen

Monica sa...

Herlige hagebilder!
Skulle gjerne fått fikset skikkelig opp i hagen her også, men her laver snøen ned i dag...urk....best å vente til man er sikker på det er slutt på snø og kaldvær....

Ha en flotters dag! :)

huset ved elva-elin sa...

Nydelige bilder du viser fra hage og butikk.
Ha en strålende Mandag.
Klem fra Elin

-monica- sa...

For ett smykke av en hage du lager til!

Ren nytelse.

Den Franske Landstil sa...

Heldig du som har en liten hagehjelper da:)

I dag er det sol på Tananger også:)

Klem susanne

Kristin sa...

Nei har du sett. Her får jeg skryt på bloggen min også kommer det fra en såppas gjennomført og flott blogger som deg. Bloggen din falt i skikkelig god smak. Denne må bli min neste anbefaling :) hehe
Og selvfølgelig skal jeg bruke din som en inspirasjon til hjemmet. Akuurat min stil, eneste er at jeg har brukt litt andre farger i og med vi bor i en liten lelighet akkurat nå. Jøss, nå ble jeg glad! :)
Klem Kristin :)

si sa...

hi your blog is beautiful...lovely works....:)
hugs from si