lørdag 1. mai 2010

Masse nye lekre varer!!!

Den siste uken har det kommmet såå masse lekre varer til butikken! I hele dag har jeg og mamma kost oss i butikken med å style og rydde. Det er såå gøy og utrolig herlig å få ting på plass. Mamma har bare gått og sagt: "DET skal jeg ha med hjem,DET skal jeg ha med hjem" :)

Ellers kan jeg jo fortelle at det går bedre med meg etter spinalprøven. Formen er nesten helt tilbake nå, så det er bra! Jeg har fått svar på spinalprøven og der fant de ingenting, alt var fint. Så hvor disse rare symptomenen mine kommer fra, det er vi like langt med å finne ut. Skal til nevrologen igjen på onsdag for å snakke litt om hva vi skal gjøre videre. For jeg kan jo ikke bare gå sånn som dette.

Jeg må bare si TUSEN TAKK for alle gode ord dere har kommet med mens jeg har vært dårlig! Dere er bare helt FANTASTISKE og jeg har sittet med tårene i øyene når jeg har sett hvor mange som bryr seg! Tusen millioner takk alle sammen!!!

NÅ. kan dere nyte litt av godbitene som har kommet inn! :)



Nydelig rosepledd . 799,-

Lekker kurv med teksten CHILDRENS TOYS, kommer i 3 str






Lekkert keramikkfat : 159,-


Røreskål 149,- og suppeterrin 219,-

Skål i to str :59 og 149,-


Kopp og mugger..NYDELLIG! Kopp:59,-,Mugge medium 109,-, mugge stor: 149,-



Lekker pute i lin . 229,-


Den største kurven



Delikat pute . 209 ,-




Nydelig pute . 209 ,-




Keramikkserien i rosa...lekker!!!




Bildet taler for seg...nyydelig!




Nydelig tekanne og tesil




Lekker vase!




Nydelig engel med trompet




Lekkert englespeil!




Vakker bedende engel!





Nydelig engel med vinger




Lekre duftlys i emaljeboks



Mer av keramikkserien.. den er bare såå nydelig!





Mugge i sølv! Nydelig!

Alt og mer kommer ut på nettbutikken http://www.landstil.com/ i løpet av kvelden :)
Klem Anette

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Godt å høre at du er så mye bedre Anette :) tenker på deg...

Såå mye fint dere har fått inn. Heldige dere er som bare kan gå å plukke ;)

Ønsker dere alle en god helg videre.
Klem,Kari

Minka sa...

Så bra at du er bedre..Håper de finner ut av noe!! utrolig masse flotte varer, og må være en fryd å gå plukke ut hva enn vil ha..Ha en herlig søndag, håper sola skinner, det gjør den her,klems..

-monica- sa...

Fint å høre at du har bedre dager. Det teller stort.

Jeg har allerde vært og kjøpt meg flere ting i den rosa serien med keramikk. Det står nå og soler seg i glansen i ene skapet.
Nydelig!

Ha en herlig søndag.

Unknown sa...

Nydelige varer! Roseteppet var fantstisk og både den hvite og den rosa keramikkserien var l♥vely!

Godt og høre at du ahr bedre dager Anette! Og være syk og utilpass vet jeg endel om desverre, og når det på toppen av det hele ikke finnes ut av, ja da blir man igrunn nesten bare dårligere... huff, ikke noe hyggelig!

Godt spinalprøven viste gode resultater da i alle fall...:o))

Så ønsker jeg deg fortsatt god bedring og håper de bedre dagene du har hatt nå vil vare!

Ta vare på deg selv!

Klem Line

My home is my Castle sa...

Nå fikk jeg endelig tak i Vakre hjem og har nilest reportasjen om dere ;)
Sååå herlig med massevis av lekre bilder :)))
Tuusen takk for all den nydelige inspirasjonen dere gir meg.. Fikk lyst til å forandre masse her hjemme.... igjen haha ;)

Klem fra kari