tirsdag 30. mars 2010

Sykdom er noe herk..


For 2 uker siden var ungene syke, de hadde det i ca 1 uke, så ble de bedre. men de hoster enda. Så ble jeg smittet og nå har jeg vært syk i over en uke, og har ikke blitt noe særlig bedre. Mamma ble også smittet og hun har vært syk i litt under en uke. Så i dag tok både jeg og mamma turen til legen og der fikk vi konstatert lungebetennelse!
Så nå er det rett på antibiotikakur også krysser vi fingrene for at vi blir fort friske! Denne uken har vært helt forferdelig! Og for første gang i mitt liv har jeg hatt ørebetennelse, fytti så vondt det var!!! Skjønner godt at barne gråter, for det var forferdelig!!!
Så beklager lite innlegg her, men nå vet dere grunnen i allefall!
Klem fra oss to syke fruene :)

8 kommentarer:

bodil sa...

uffda.. GOD BEDRING!! håper dere kommer dere raskt :-)

:) sa...

Uff, det hørtes ikke godt ut :-( God bedring!
Lungebetennelse har jeg aldri hatt, men øreverk er helt grusomt ja!!

Jeg ble selv forkjøla for en uke siden, og fant hestekuren på Helsekosten. Jeg blogget om det, om du vil se. Nå hadde jeg IKKE lungebetennelse, men bihulebetennelse, men jeg tror fordi jeg fikk i meg en slik hestekur, forkortet jeg sykdomsperioden med mange dager :) Var egentlig bare skikkelig syk en dag, og det er helt uvant til meg å være!

Så kanskje dere finner noe på helsekosten? God bedring, i alle fall!

My home is my Castle sa...

Off da....
Stakkaras dere... Håper dere snart er på beina igjen..

Good bedring !!

Klem,Kari

-monica- sa...

Masse god bedring til dere. Håper kuren virker fort og at dere blir bra nå.

Take care.

-monica-

Den Franske Landstil sa...

håper dere snart blir friske!
susanne på tananger

lisje astrid's husblogg sa...

Æsj!Sååå kjedeleig!Håper virkelig at dokke no blir fort friske♥
Helsing frå Astrid☺

Smykkas sa...

Dere har tydeligvis mye å stri med når det gjelder sykdom.

Det var nok ikke etter planen å måtte gå på antibiotikatur i påsken.

Ønsker dere god bedring av hele mitt hjerte.

Klem

vosgesparis sa...

Wish you a happy easter weekend,
desiree