tirsdag 16. mars 2010

Vil du få gratis adgang til hagemessen???

I år skal vi være med på Hagemessen på Lillestrøm, 9 - 11 april finner du oss og mange av våre fantastiske varer der :) Så det er bare å glede seg!

For å lese mer om Hagemessen, gå inn her : http://messe.no/no/nv/prosjekt/Hage/Besokende/

I den annledning trekker vi ut 10 stk som får gratis adgang til messen!

Det dere må gjøre er :
For å få et lodd : Skriv en kommentar
2 lodd : Skriv kommentar og bli følger
3 lodd : skriv kommentar, bli følger og legg ut link til dette innlegget på deres side.

Trekning blir tirsdag 23 april!

Klem Anette og Tone

11 kommentarer:

Fra gammelt til nytt sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen av billett til hagemessen. Melder meg på med 2 stk lodd, da jeg er ivrig følger av bloggen deres.
BLir spennede med hagemesse igjen, og særlig nå da en helt ny hae skal planlegges i løpet av året.

Hjertedamas blogg sa...

Jeg er følger, kommer gjerne med en kommentar og legger dere inn på bloggen min! Jeg + gubben vil veldig gjerne ha gratis billetter til hagemessa!! klemz Grethe og einar Gundersen, moss

A-H sa...

Dette vil jeg bli med på, har tenkt meg en tur for første gang;)
3 lodd her:)

My home is my Castle sa...

Oi..
Dette hadde vært moro å vært med på, selv om det er litt langt da ;)
Jeg blir gjerne med på trekning og på meg blir det full pott :)

Klem,Kari

Stine sa...

Hagemesse høres ut som noe jeg burde vært på - vi har kjøpt nytt hus som vi pusser opp, med en passe stor hage vi ikke helt vet hvordan er fordi den er full av snø. Vi er spent på hva som dukker opp etter hvert som det smelter, og en hagemesse om et par uker hadde vært fin inspirasjon for to som ikke har hatt egen hage før!

Linda sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av billett, melder meg med to lodd og legger meg til som følger, pluss at jeg legger til en link på min blogg:)3 lodd til:) Kanskje jeg har en sjanse:) Uansett så skal jeg inn dit da:) Gleder meg til å se deres stand.

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Blir gjerne med på dette ja.Jeg tar 3 lodd og krysser fingre og tær for dette hadde vært kjempegøy.
Så spennende for dere også. Lykke til:)

Maliva`s verden sa...

Hei...jeg bor like ved...så jeg ønsker gjerne å være med i trekningen. Gøy å se hvor mye fint dere får inn i butikken. Synd avstanden er så stor..men kanskje en dag dukker jeg opp;o) Ha en fin dag! Klem fra Maliva

Emmas utsikt sa...

Ja! Klart jeg vil vinne billetter dit. Skal gå uansett, men gratis er aldri feil. :)

Jeg er følger fra før og legger link hos meg, så 3 lodd takk.

Krysser nå fingrer og bein!

:D

Størhuset sa...

Kunne godt tenkt meg biletter ja, så jeg trekker to biletter!

Linda Elisabeth sa...

Ååå.. Har veldig lyst til å være med på trekningen av billetter til hagemessa. Dere har så utrolig mye fint og jeg er stadig inne å titter i nettbutikken deres. Bestillte for en stund tilbake, to nydelige rammer og de innfridde til forventningene. Håper vi sees..
Klem fra Linda Elisabeth