tirsdag 9. mars 2010

Vårnyheter strømmer inn!

Vårnyhetene fortsetter å strømme inn! Sjekk ut denne rålekre skrivepulten fra Frankrike. Lekker, ikke sant?

Vi har fått inn haugevis av de skjønneste bilderammer fra Lisbeth Dahl! Tok en runde å klippet fra det siste nummeret av magasinet Jeanne dÀrc Living og satte bilder inn. Så stemningsfullt og insprerende!

Den kuleste blomsterkassen ever=)



Endelig er våren på vei=) Ah, som jeg lengter!!!



Motiv fra interiørmagasinet Jeanne dÀrc Livin g. Kult, ikke sant?




Flere motiver!







Et vakkert venetiansk speil er vel ikke å forakte=)






Den nye modellen av venetiansk bord fra Lisbeth Dahl; vakker!











Vakre motiver kan en aldri få nok av=)








Synes personelig det er vanskelig å finne flotte bilder i den franske landstilen. Å klippe ut motiver fra interiørblader er en strålende ide, synes nå jeg=)













Sølvfat med speil fra ny dansk leverandør.









Og sølvplettfat med fløte og sukkerskål fra samme leverandør.















De vakre påske-eggene fra Jeanne dÀrc Living har ankommet!













Se de nydelige boksene med Home teksten som vi har fått inn! Vidunderlige vakre!

















Stemningsbilde i den nye fløyen fra butikken på Moi.Merker at våren er på vei nå. Det begynner å fylles opp med koselige kunder på Moi=)










Bare så kul klokke med tekst.










Nydelig flakong med dusk fra populære Mathilde M. Må nytt kommet inn!









Nytt påfyll av herlige fyrstikkesker med motiv fra Sagen Vintage.














Slike motiv gir fred i sjelen, ikke sant! Bare vakkert!





Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger! Det varmer alltid like mye! Og tusen takk for Awarden vi har fått!!! Jeg er ikke så god på slikt; skal få Anette til å hjelpe meg med å ta imot den!
Klem Tone




















6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Masse, masse lekkert :))

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så mye fint som har kommet inn..blir helt salig jeg...og drømmer om det ene og det andre..

ha en fin dag..
Klem Kerstin

Behindabluedoor sa...

Flotte bilder av mye lekkert =)

-monica- sa...

Utrolig mye fint!

Kjempesmart å klippe ut bilder, jeg finner lite bilder selv.

-monica-

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ja her var det virkelig masse fint.
Venter selv på masse varer, skal bli så deilig og fylle opp med no nytt. Ønsker deg en fin kveld:)

Nina i Paradiset sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
Kjempebra at dere får brukt om igjen alt av emballasje. Gjenbruk er viktig!
Selv sender jeg jo ikke store ting, eller større kasser, så min snille mann kjørte en full bil med flatpakket papp til den lokale kontaieren i morges.

Forresten ett utrolig nydelig speil dere har tatt inn! (det med buede kanter)

Klem fra Nina