søndag 15. november 2009

Åpningen av utvidet butikk..

Gikk strålende!!!! Det var en utrolig koselig kveld og vi fikk så mange positive og koselige tilbakemeldinger på den nye hallen!!! Det var såå gøy!
Her kommer et lite bilderas fra kvelden.


Her har vi slått hull i veggen inn til den nye hallen


Bilde fra den nye hallen og inn i den gamle.



Den nye hallen


Soveromsavdelig i den nye hallen


Her er den andre åpningen vi laget inn til den nye hallen


Jentene som gikk mannekeng med tøyet, luene osv..


Fra gamle butikken


Jorunn som sang nydelige sanger for oss!


LITT av skiltene våre


Litt mer av skiltene, også ligger det masse i skaper rundt i butikken













Noen av kundene



Litt flere av kundene



Nydelig skrivebord og mange andre flotte ting


Jul





Tøyet er populært!





Kjøkkenavdeling i den nye butikken


Lekkert skap og søt nisse


Dette skrivebordet ble solgt med engang!!!





Soverommet, lekre puter,flotte speilhyller, bilder og lysekrone..



Maasse lekkert her...




Fra nye burikken..


Et hjørne i nye butikken..






Nye butikken...









Nye butikken.. LEKKERT skap!!!
Ja da fikk dere et lite inntrykk av hvordan det har blitt! Butikken er blitt svær!!! Og den er stappfull av nydelige møbler, julevarer, puter og pledd, lysekroner osv osv osv :)
Også har vi en STOOOOR nyhet å fortelle dere.........
Men det får dere vite i morgen ;)
Natta klem fra oss

7 kommentarer:

Minka sa...

Så flotte bilder. Ser kjempe fint ut..Ska til rogaland til helgen så popper innom å titter...
Klem Kristin

Bolettes hus sa...

Gratulerer med "ny" butikk!!! Å å å å så lyst jeg har til å ta turen bort en dag... Ikke så langt fra Søgne.... Gleder meg når anledningen bys!

Kos dere masse i julerushet!

Klem fra Kari

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med ny butikk.. for en butikk... dette var virkelig en super flott butikk dere har...

Klem O=)

Behindabluedoor sa...

Hei..Jeg var oppe på åpningen på fredag! Det var jammen blitt utrolig lekkert! Butikken bugnet av lekkert interiør. Dere er bare så flinke. Jeg tok noen bilder fra åpningen, håper det er ok at jeg legger de ut på Bloggen min. Ha en fin kveld. "Vist nyheten er at dere åpner butikk i Flekkefjord så hadde jeg blitt kjempeglad for da vil jeg søke jobb der ;)) " Jeg vet jo at det ikke er nyheten da men jeg har jo lov og håpe. Mvh Mona

Prinsessen paa erten sa...

Fantastisk :)

Unknown sa...

Lots and Lots of goodies! Thanks for visiting my blog and leaving a sweet comment!
Daisy~

Maria sa...

Jeg har ikke vært inne på bloggen deres tidligere, ei heller i butikken. Men når jeg ser disse bildene gleder jeg med kjempemasse til dere skal åpne i Tananger. :)