søndag 8. november 2009

Oppdatering ang nyåpningen av utvidet butikk på fredag!!!

Vi har snakket sammen, og funnet frem til mange gode tilbuder til dere denne kvelden!

På programmet står :
Underholdning
Offisiell åpning
Mannekengoppvisning
Servering av franske herligheter , samt forfriskninger
Utlodning av gavekort på 500 kr
Mange gode tilbud:
-Tilbudskurver på 50% : bare denne kvelden og helgen
-30% på klær ( UNNTATT NYHETER KOMMET DE SISTE 2 UKENE OG PELSVESTENE)
-10% på pelsvestene
-20% på smykker ( UNNTATT NYHETER KOMMET DE SISTE 2 UKENE)
-10% på nyheter smykker
-Latter og moro
-Sosialt samvær


Vi har hatt snekkere i en uke nå, og den nye butikken begynner å ta form! Samtidig blir butikken malt. Nyhetene strømmer inn, og i alt dette pakkes og pakkes det opp :) Det går virkelig i 100 her nå :) PÅ Mandag kommer det en trailer full av franske møbler og varer, og enda flere varer er ventet inn i løpet av uken! Dette kommer til å blir såå bra!!!

Det blir masse å gjøre i den kommende uken, med du verden så gøy det er! Det er alle de gode tilbakemeldingene fra dere kunder etter kundekveldene våre som gjør at vi føler det er verdt alt strevet!Så tusen takk til dere!!!

Vi håper du tar deg tid til å komme!!!

Av hensyn til servering ber vi deg gi beskjed her, på mail, på facebook eller tlf 47351359 om du kommer og hvor mange dere blir!

Klem Tone og Anette

6 kommentarer:

Besta sa...

Har der stengt mens dere bygger om? Jeg skal vestover på på onsdag eller torsdag og hadde tenkt meg innom.
Klem fra Marilyn

My home is my Castle sa...

Jeg kan dessverre ikke komme denne gangen...
Er sikker på at dere får det kjempekoselig og masse kunder :)
Gleder meg til å se bilder :))

Lykke til
Klem,Kari

Juno sa...

Jeg eg gift med stian fra Moi ja ;) Morsomt, hehe!
Koselig blogg...Hvor har dere butikk henne?
June

Juno sa...

Åja, den franske landstil??
Jeg er innom der hver gang jeg er på moi....det er jo kjekkeste butikken som er der;)

Goa sa...

Hej ni goda!
Grattis till Norges vackraste hem..:)
Ja, och det har ni ju, absolut. Underbart, allting överallt! Och jag kikar hit och håller mig glad i mörkret..:)
Tusen Tack!

Och en vacker dag, ska jag minsann komma förbi er...

Stor varm kram till er bägge! Lycka till med allt o allt...

Prinsessen paa erten sa...

Kvelden blir sikkert helt perfekt :)
Skulle ønske jeg kunne være der !

Men jeg la inn en bestiling (eller egentlig 2.. men de skulle sendes i samme sending) i nettbutikken for en uke siden. Har fortsatt ikke hørt noe. Begynner å bli litt bekymret... Får besøk av et par boligjounalister om 2 uker, så hadde blitt så glad hvis jeg hadde fått det til da :) :)


Alt må være 'perfekt' :)
hihi....

Klemmer :)