onsdag 4. november 2009

Sannhetens øyeblikk..

Når jeg var gravid med Markus så var jeg ganske fast bestemt på at dette ikke skulle påvirke interiøret noe særlig. Han skulle ha søte leker i delikate farger og gammeldagse leker. Alt i en søt kurv som matchet resten.... ha ha ha ha ,jeg må jo bare le når jeg tenker på det! Sannheten er jo at det ligger leker overalt i alle regnbuens farger! På kvelden når jeg har ryddet opp etter han så blir alt stående slik ved siden av sofaen i stua! Mer ligger på rommet hans. Tror han har LITT for mye leker ja... I neste hus blir det lekerom/stort soverom med plass til alt!





Klem Anette

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Det er akkuart sånn det skal være.. skal være rom for de små også... har hatt det slik i mange , mange år...

Ønsker deg en rolig og hyggelig kveld.. klem kerstin

lisje astrid's husblogg sa...

Hehe:)Kjenner meg igjen her da:)
Blir litt stressa over desse fargerike leikene som er kommet for å bli nåken år fram!!
Klem frå Astrid

Minka sa...

Hehe, må bare le. Tror nok mange har det slik enten de vil eller ikke. Jeg har det akkurat sånn jeg og... Men jeg ryddet vekk 3 søppelsekker her om dagen, men er fremdeles mye igjen.. Plast, farger og tre..
Klem Kristin

Bolettes hus sa...

Akkurat som hos oss... Vi har fult av leker i hverdagsstua vår... (vårt gamle hus har to knøtt små stuer..) Lekene kjenner jeg igjen på dine bilder:-) Men jeg tenker bare at en dag kommer vi kanskje til å savne dem litt når barna har blitt så store. Vi må bare se dette litt mellom fingrene akkurat denne tiden tror jeg!

Klem Kari

Emmas utsikt sa...

Heisann, ja dette kjenner man jo igjen seg i. Jeg kjøpte rett og slett en stor kommode som jeg kan kaste alle leker oppi når det kommer folk. Ut ur syne, ut ur sinn. ;)

Natta natta...
Emma

PS jeg la meg til som følger