fredag 6. november 2009

Velkommen til åpning av utvidet butikk!!!

Vi har utvidet butikken men 80 kvm og ønsker deg hjertelig velkommen til åpningen Fredag 13 november kl 18!

Det vil bli mannekengoppvisning
underholdning
Fransk servering
Trekning av gavekort på 500 kr

Vi har fått inn HAUGEVIS med nyheter, og selv om noe er lagt ut på nettsiden, så vil noe bli spart til åpningen på fredag!
Hele butikken vil bli forandret, så vi gleder oss til å høre hva dere synes!

Vi håper så mange som mulig av dere vil komme!

Gi beskjed her, på facebook eller tlf 47351359 hvor mange dere blir!

Gleder oss til å se dere!

Klem fra Tone & Anette

6 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så spennede!! Masse lykke til på den store dagen!! Skulle gjerne vært der ... men det blir vel litt vel langt å kjøre, er jeg redd;)

Klem Anette:)

Kreoline sa...

Dette hørtes spennende ut, skal tenke på det og se om jeg får tid. God helg, klem.

Behindabluedoor sa...

Hei...Jeg har kjempelyst og komme og regner med at det blir til det. Jeg tar med mannen min selvfølgelig. Gleeeeder meg!!! Skal på loppis i Nordan hallen i morgen =) Mvh Mona T Ersdal- Flekkefjord

Solveig sa...

Gjett om jeg skulle ønske det var kortere vei over fjellet nå!! Dere har jo bare så masse fint!! Masse lykke til likevel.
Ønsker dere en flott helg.
Klem fra Solveig

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :O)

Tusen takk for hyggelig sykebesøk på bloggen :O)

Tamiflu har tydeligvis gjort jobben sin, lillefrøken er bedre enn på flere dager. Feberen er nesten borte, nå venter vi bare på matlysten, men det kan fort ta ett par dager til ;O)

Så hyggelig at du likte skjerfet :O) Har stirkket det i litt tykt ALpacagran, kjennes deilig og mykt ut :O)

Ha en rikitg god søndag og lykke til med arrangementet til fredag!!! Må jo bare bli vellykket det :O)

klem fra Yvonne

vintagepaintings sa...

Hei hei,
Åå skulle gjerne tatt meg en tur - SÅ mye fint dere har.
Men også for meg blir det i lengste laget å kjøre.
Kose dere!
Klem Solveig :)