onsdag 18. november 2009

Gledelig nyhet ttil Rogalandsområdet!!!!

Fredag 27 November åpner vi ny butikk på Ankerplassen på Tananger , i Sola kommune!!!!!!!!!!!!!!!


Vi har fått et tilbud vi ganske enkelt ikke kunne motstå og gleder oss vilt til å utvide Landstil konseptet med ny butikk i Tananger! Vi kan love dere en storslagen åpningen og håper at så mange som mulig vil sette av denne fredagen! Vi kommer tilbake med nærmere informasjon om detaljene :)

Det blir en stor artikkel om oss i Sola avisen i morgen, Torsdag!

Sjekk ut Stilling ledig annonse hos oss i kveld!

Klem Anette & Tone

16 kommentarer:

Guttemamma sa...

Takk:)
Det kom på mandag....
grattis med utvidelese og lykke til!
klem fra Anette

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer ...... jeg hadde søkt hvis jeg bodde i nærheten...

O=)

Emmas utsikt sa...

Så gøy! Gratulerer! Når åpner dere i Oslo da? ;)

Emma

Bolettes hus sa...

Vanvittig gøy! Gratulerer!!!! Dette får dere virkelig til! Fantastisk!!! Lykke til...

Klem fra Kari

A home far away sa...

Men hej vilken fin blogg jag hittade här, ska genast titta vidare i den!

Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

-monica- sa...

HURRA!
Jeg leste i lokal avisen i dag og ble så glad, så glad.
Rene julekvelden følelse.
Gleder meg allerede til åpningen og for en glede!
Dette blir bra.

- Monica-

-monica- sa...

HURRA!
Jeg leste i lokal avisen i dag og ble så glad, så glad.
Rene julekvelden følelse.
Gleder meg allerede til åpningen og for en glede!
Dette blir bra.

- Monica-

meaningmoon sa...

wow så spennendne med ny butikk, må nok ta meg en tur:) Har lenge tenkt på å ta meg en tur til Moi, men nå kommer dere jo enda nermere, fantastisk!!!
Lykke til!

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye! Så spennende:)

Klem Anette:)

Husdraumen/Anita sa...

Gratulere med utviding!!:)

Ida sa...

Gratulerer så mye ! Så utrolig spennende!!!

God helg! Klem

ABE sa...

Vi leste om dere i lokelavisen og gleder oss veldig til dere skal åpne!

PIONPIA sa...

Så synd jeg bor så langt unna!!
Skal titte innom dersom ferien legges i de trakter...
Lykke til!!
Klem

Anita ♥ sa...

O glede..
Beste julegaven ;)

-monica- sa...

Jeg gleder meg sååååå masse til fredag!
Regner med det gjelder å puste med magen for dere i travle tider, for resultatet ser jeg for meg er magisk.

Gleder meg veldig til å ha en slik butikk og livsstil som dette, fem minutter unna.
Gledelig!

- Monica-

Maria sa...

Hurra!!! :)